środa, 12 grudnia 2012

baby it's cold outside

Śnieg pada ostatnio codziennie :) Biorąc pod uwagę, że sprzyja to nastrojowi zbliżających się Świąt, nie przeszkadza mi to. Gorzej jeśli chodzi o zdjęcia w taką pogodę, ich jakość niestety nie jest najlepsza. Snow is falling, all around me ♪♪♪

płaszcz Mango, czapka H&M, torebka Aldo, spodnie Pull&Bear, zegarek Asos

prezent z EsotiQ, nowe zapachy świeczek, manicure, płaszcz z Mango.

A Wy? Jesteście zadowolone z takiej pogody? :) Jak dla mnie teraz i tylko teraz jest na nią odpowiedni czas :)
M.

33 komentarze:

  1. piękny zegarek i śliczny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam śnieg, mimo tego, że jestem na skraju zamarznięcia ... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna torebka i płaszczyk!
    Też mam problem ze zdjęciami zimą niestety. Mój aparat do najlepszych nie należy i ciężko jest mi zrobić dobre zdjęcia... No nic:p jakoś wytrzymamy :P

    _________________________
    http://styling-mylove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie robienie zdjęć podczas takiej pogody jest trudne, chociażby z tego względu, że szybko się ściemnia, i ten śnieg, i zimno :D Ale buciki masz fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny zestaw.
    Nie lubię takiej pogody... jak dla mnie mogłaby być taka tylko i wyłącznie w trakcie świąt, ale coś czuje, że wcześniej przyjdzie odwilż i nici z białych świąt :(

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi się bardzo twoja torebka !:)

    OdpowiedzUsuń
  7. cute look
    http://georginagoodman.blogspot.co.uk
    xxx

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. ja tez, bez porownania, ale nie ma co liczyc na lato w grudniu przeciez :D

      Usuń
  9. śliczny płaszczyk :)Ja uwielbiam zimę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. masz śliczne płytki paznokci ;) cudny płaszczyk

    zapraszam na nowy post www.rubber-balloon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. mam podobną torebkę :) Pięknie wyglądasz, miłego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie wyglądasz. Cudny płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie lubię zimy ani śniegu. Ładna torebka :D

    OdpowiedzUsuń
  14. So beautiful, my love!

    Have a great evening.

    Many many kisses,

    Nicole

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń
  15. torebka jest genialna, świetny fason, do tego piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja uważam, że Święta bez śniegu to nie święta :) Więc mam nadzieje, że będzie śnieg w te :)

    OdpowiedzUsuń