niedziela, 3 marca 2013

small gifts | Instagram

Ostatnio w nasze ręce wpadły drobne upominki i uznałyśmy, że zbliżający się Dzień Kobiet to najlepsza okazja, by też kogoś "obdarować" :p Właśnie dlatego, jedna z czytelniczek dostanie od nas małą, słodką bransoletkę na burgundowym rzemyku z serduszkiem.
Zasady są proste: wystarczy być publicznym obserwatorem naszego bloga i w komentarzu zostawić swojego maila oraz imię. W ten sposób wszystko będzie jawne i bez niejasności. Zwycięzcę wylosujemy i skontaktujemy się z nim drogą mailową. Na Wasze komentarze czekamy 5 dni, 8 marca w piątek wylosujemy posiadaczkę serduszkowej bransoletki :)


Na koniec dorzucam jeszcze mój instagramowy tydzień :)

 xoxo

23 komentarze:

  1. Kinga,
    kingakulawik17@interia.pl
    Pozdrawiam dziewczyny.;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne są te bransoletki :3

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny blog:)

    zapraszam do mnie:) www.secret-kate.blogspot.com

    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  4. super bransoletka. ja zapraszam do komentowania oraz obserwowania mojego bloga > zycie-na100latki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Sandra
    sandrasjka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. bransoletki są urocze : ]

    OdpowiedzUsuń
  7. Ania, anja174@wp.pl

    bransoletki są śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze marzyłam o takiej bransoletce :D

    Ewa
    zaczarowanaxd@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super ta bransoletka, burgund ostatnio stał się bardzo modny. :)
    Obserwuję + zapraszam do mnie. :>

    loveonlytofashion.blogspot.com

    Imię: Karolina e-mail: kociarka678@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. hey dziewczyny! dzięki za odwiedziny! obserwuję i czekam na waszą kolej ;)

    fajne bransoletki, szkoda, że już mam coś podobnego :(

    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. wspaniałe!!!!:) obserwuej z przyjemnością♥ pozdrawiam z Gdyni, OLA

    OdpowiedzUsuń
  12. Z chęcią wezmę udział :)

    Angelika
    rbd29@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Siłownia! No i te świetne ciastka :>

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna jest ta bransoletka ;)

    OdpowiedzUsuń