niedziela, 24 listopada 2019

LEATHER COAT | 90'S VIBES

     Często z sentymentem patrzę na modę lat 90-tych. Może dlatego, że przez chwilę znów czuję się jak kilkuletnia ja, zachwycona niektórymi kreacjami, widzianymi na "starszych" paniach :). Jedną z nich jest skórzany płaszcz o długości midi, który w latach 90-tych nosiła moja mama. Ten jej był gładki i czarny i prawie za każdym razem, gdy ubieram ten swój, bordowo-czekoladowy z fakturą skóry krokodyla, przypominam sobie siebie w dwóch kucykach, spinkach, skarpetkach z falbankami i kolorowej sukience, gotowa na wyjście z moją mamą, ubraną w jej klasyczny, skórzany płaszcz. Nota bene, nie sądziłam, że tak w niego "wrosnę" tej jesieni, jest u mnie w niemal codziennym użytku od blisko dwóch miesięcy. Dzięki niemu doceniam też nowość w mojej szafie, czyli długość midi w okryciach wierzchnich - dodając do tego kozaki, mamy pokrycie niemal całej sylwetki, czyli opcja idealna dla zmarzluchów, których grono dumnie reprezentuję od zawsze ;). 



płaszcz Dorothy Perkins, kozaki Zara

2 komentarze:

  1. This is really interesting, You're a very skilled blogger.
    I have joined your rss feed and look forward to seeking more of your excellent post.

    Also, I've shared your site in my social networks!

    OdpowiedzUsuń
  2. First off I want to say excellent blog! I had a quick question in which I'd like to ask if you do not mind.
    I was curious to find out how you center yourself and clear your mind before writing.

    I've had difficulty clearing my mind in getting my ideas out there.

    I truly do take pleasure in writing however it just seems
    like the first 10 to 15 minutes tend to be
    wasted simply just trying to figure out how to begin. Any ideas or tips?
    Many thanks!

    OdpowiedzUsuń