wtorek, 6 maja 2014

black

Ostatnio na blogu dominowały kolorowe zestawy, dlatego dziś powracam z czarnym total lookiem. Mimo, że zaczął się mój ulubiony, prawie już letni miesiąc, pogoda jest w kratkę, a ja zgodnie ze swoim corocznym rytuałem wytrzymałam praktycznie całą jesień i zimę bez chorowania tylko po to, żeby rozłożyć się w maju, tuż przed swoimi urodzinami. Cóż. Crop top sprawdził się zarówno w wydaniu eleganckim ze spódnicą i szpilkami TUTAJ oraz w codziennym, z jeansami i lordsami, gdzie postawiłam przede wszystkim na wygodę.


crop top, torebka Zara
jeansy Gina Tricot
lordsy nn

65 komentarzy:

  1. super torebka!! ;-)

    pozdrawiam i zapraszam do siebie, live-style20

    OdpowiedzUsuń
  2. wow! bardzo mi się podoba ten look :)) <3

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdjęcia, ja jeszcze niestety swoim brzuchem nie mogę się pochwalić.

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie podobnie jest z tą pogodą ;p
    śliczny outfit,bardzo mi się podoba i pięknie wyglądasz na zdjęciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię takich bluzek, ale lubiie świetnie pasuje :)
    http://suecombinations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę włosów i figury :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Love the fit of the outfit. All black always works, cute loafers also, it definitely adds a nice edgy touch to this look.

    http://princessaudu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. co za włosy! piękne!;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna stylizacja ;)

    http://andthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny zestaw, świetnie Ci w czerni! pogodą się nie przejmuj, jeszcze trochę i będzie aż za ciepło ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne buty i wszystkiego najlepszego
    Zapraszam do mnie,może obs za obs?mylifeisfashionxd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdecydowanie jestem na tak! Czarny to mój ulubiony kolor więc jestem za! :D
    Świetna figura!

    OdpowiedzUsuń
  13. odważna stylizacja:) gdybym ja się miała tak ubrać, to ciut dłuższą bluzkę bym założyła:)) jednak Ty masz idealną figurę to Ci wszystko zawsze będzie pasować;))

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna stylizacja i piękne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  15. super prosty ootd;)
    xx
    ankagrzanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny, prosty i wygodny ootd :)

    OdpowiedzUsuń
  17. kocham : buty, torebkę, włosy ♥ :*

    OdpowiedzUsuń
  18. czarna, odważna stylówka;)
    fajnie, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. piękne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. taki stroj bardzo ladnie podkresla Ci figure :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawy look, jednak ja nie jestem i chyba nigdy nie będę zwolenniczką pokazywania aż tyle ciała :)
    Pozdrawiam ;*
    www.worldcharlotte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Woow podoba mi sie :)) króciutka bluzka wygląda mega sexownie :))

    Zapraszam do mnie http://maadeleinefashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Fantastyczny zestaw i Twoja figura również ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. pięknie wyglądasz :) stylizacja super i odważna - podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetnie wyglądasz. Figura idealna! ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. ładna stylizacja, z taką figurą to spokojnie możesz zakałdać krótkie sweterki

    OdpowiedzUsuń
  27. Kocham bluzki, które odkrywają nieco brzuszka :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetnie to wygląda :) Uwielbiam lordsy z ćwiekami :)

    www.martiniqe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Jakie piękne zdjęcia *O* ślicznie wyszłaś szczególnie na 5 zdjęciu : D

    OdpowiedzUsuń
  30. No, no, takie spodenki nie każdy może założyć - Ty wyglądasz świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. świetny look, najbardziej przypadła mi do gustu bluzeczka!:)
    pozdrawiam:)
    www.cheersmyheels.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale jesteś śliczna !!! :)))

    http://sk-artist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Jaka talia...jakbym taką miała, to śmigałabym w podobnych koszulkach codziennie:)ślicznie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny outfit! Prosty i chyba to jest właśnie to co czyni go pięknym ;) ♥
    Masz super figurę :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Lordy świetne! I ta krótka bluzeczka :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  36. świetna sylwetka + krótki top = super stylizacja :) dodatkowo bardzo wpadła mi w oko torebka
    Pozdrawiam i dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Kiedy ma się taką figurę, jak Ty, nie można źle wyglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo fajny masz styl:)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  39. ooo...zamek w Krasiczynie! :D bardzo znane okolice :D
    rewelacyjna stylizacja ;))

    OdpowiedzUsuń
  40. Cudowna stylizacja, jestem pod wrażeniem <3
    Torebkę masz prześliczną, kocham motyw pantery :* !
    Obserwuję ! :**

    OdpowiedzUsuń
  41. Uwielbiam takie połączenia, wyglądasz rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  42. All Black and so chic. Love the cropped top. Kisses from Kenya

    OdpowiedzUsuń
  43. Odważny zestaw :-) Ja bym się z moją figurą nigdy nie zdecydowała na crop top ;-)

    OdpowiedzUsuń
  44. I love your blog - just followed! ♥
    Would be great if you came by my blog sometime too so we can stay in touch!

    AIMEROSE

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo fajny zestaw, pasuje do Twojej figury :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Piękna stylizacja, ale z Twoją figurą nie mogła się ona nie udać :)
    Dziękuję za odwiedziny.
    Dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Such a great outfit dear. I love your bag.
    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  48. looks great!
    xoxo
    Patinka
    patinkasworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. You look gorgeous, very nice outfit. Would you like to follow each other?
    a beautiful maison
    fb/abeautifulmaison

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetny outfit ♥
    Świetny post, ogólnie blog mi się podoba ;)
    Bardzo fajnie piszesz, widać, że wkładasz w to serce.
    wspólna obserwacja? odp u mnie ;*

    Mam pytanko: Mogłabyś poklikać u mnie pod tym postem: http://jackdanielsky.blogspot.com/2014/05/cuda-od-sheinside-siemaneczkoo-dzisiaj.html ?
    Proszę, to dla mnie naprawdę bardzo ważne, z góry dziękuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  51. Świetny blog ;) Pozdrawiam i dziekuje za komentarz na moim blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. masz świetny brzuch , obserwuje mam nadzieje że ty też zaobserwujesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. Beautiful look!!! thank you so much for your comment!
    I like your blog!! would you like to follow each other with GFC and Bloglovin? let me know...
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  54. Swietny secik!!! Masz piękną sylwetkę :)

    OdpowiedzUsuń