czwartek, 6 października 2016

AUTUMN STYLE | STYLEWE

Kiedy z późnego lata jednym krokiem (który nazywa się październik) przechodzimy w klimaty niemal zimowe, wiadomo, że to już ten czas kiedy należy uzupełnić garderobę w rzeczy, bez których w najbliższym okresie wybitnie trudno będzie się obejść. Na pierwszy ogień płaszcze i kurtki, czyli rzeczy, które nie znajdują się na pierwszym miejscu w rankingu tych "najłatwiejszych w znalezieniu". Płaszcz musi być dobrze skrojony, mieć odpowiednią długość rękawa (moja największa zmora - za krótki rękaw w 80% egzemplarzy), być ciepły a przy tym dobrze wyglądać. Kolekcja Stylewe, którą znajdziecie TUTAJ jest świetna. Przygotowując mini zestawienie zdałam sobie sprawę, że podświadomie wybrałam kolory, które zawsze wybieram, czyli czernie, beże, czerwienie w każdym odcieniu i niewielką domieszkę granatu, która od razu skojarzyła mi się z kolekcją Gigi Hadid x Tommy Hilfiger. W przypadku swetrów stawiam na prostą zasadę - albo dopasowane, albo wręcz przeciwnie, czyli luźne, ciepłe, wręcz przytulne jak kocyk. Zawsze docenię sukienki z długim rękawem, których jestem największą fanką na świecie. Jeśli dodatkowo mają kolor czerwony lub bordowo-burgundowo-podobny, to nie zastanawiam się zbyt długo nad zakupem. Po więcej sukienkowych inspiracji odsyłam TUTAJ. Podoba mi się też powracający trend na wytworny aksamit na różnych częściach garderoby. Sukienkę już mam, ostatnio zdecydowałam się na welurowy szal i muszę przyznać, że aksamit w tej roli sprawdza się doskonale. Dział reviews TUTAJ.

When the late summer in one step (which is officially called October) goes into almost winter, that is for sure the time when you need to complete the wardrobe of things, without which will be very difficult to get around in the near term. At the first fire: coats and jackets, which means things that are not in first place in the ranking of the "easiest to find." Coats must be well-cut, have a proper sleeve length (my greatest nightmare - a short sleeve in 80% instances), be warm and looking good at the same time. Stylewe collection, which you can find HERE is great. When I was preparing mini statement, I realized that subconsciously I chose the colors that I always choose: black, beige, red in every shade and a small touch of the deep blue, which instantly reminded me of a collection Gigi Hadid x Tommy Hilfiger. In case of sweaters: I confess simple principle - either matched or on the contrary, that is loose, warm, almost cozy as a blanket. I always appreciate the dresses with long sleeves, I am really the biggest fan in the world of that kind of dresses. And if it "accidenty" have a red or burgundy-like, it doesn't take long to purchase it. For more dress inspirations I refer you HERE. I also like the trend of velvet material on different parts of clothing which is returning to the grace lately. I already have a dress, recently decided on velvet shawl and I have to admit that velvet in this role works perfectly. Department reviews HERE.



1,2,3,4,5,6


1,2,3,4



1,2,3,4,5,6

Wpis powstał przy współpracy z Stylewe. 


16 komentarzy:

  1. Ta bordowa sukienka jest przecudowna! Muszę ją mieć:)

    OdpowiedzUsuń
  2. muszę przyznać, że ubrania są bardzo ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oj ta czarna bluzeczka z odkrytymi ramionami <3 cudna ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  4. O kurcze niektóre z tych sukienek mnie powaliły :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Niektóre ubrania z chęcią bym kupiła:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dużo ładnych ubrań :D

    Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :*

    OdpowiedzUsuń
  7. te brązowe płaszcze genialne- świetny post

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam motyw 'chokera wszytego w ubranie' :)

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń