niedziela, 8 stycznia 2017

PINK FAUX FUR | YETI STYLE

Jak na prawdziwą Syberię zimę przystało, mrozy i śniegi dopisują. Niezbyt to przyjemny początek nowego roku, ale ujemne temperatury służą zapewne obecnie wszystkim miłośnikom zimowych sportów i aktywności. Ponieważ ja niestety do żadnej z tych grup się nie zaliczam, dzielnie reprezentuję strojem wszystkich tych, którzy wyznają ideę think pink nosząc róż w tym trudnym dla nas, antyfanów zimy okresie. Przemierzając ulice i wyglądając przy tym jak różowo-łososiowy Yeti, można naprawdę polubić zimę odrobinę bardziej. Dodatkowo przyznam, że jest to miła odmiana dla fali czarnych kurtek z kapturem, które zalewają otoczenie. Żeby było jasne, kocham czerń, ale nie jako dopełnienie zimowego nieszczęścia. Futerko jest już kolejnym egzemplarzem w mojej szafie i tak jak pozostałe, zachwyca mnie przyjemnym ciepełkiem, którego dostarcza i nieszablonowym wyglądem, który gwarantuje. Link do futerka znajdziecie poniżej.



futerko TUTAJ | body Mango | spodnie i torebka Zara | buty CCC







43 komentarze:

  1. Pięknie wyglądasz. Jest prosto,stylowo i bardzo mi się podoba! A futerko jest cudne.!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mogę śmiało stwierdzić, że futerko leży na Tobie lepiej niż na modelce z Shein ;)Świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym nie założyła futerka bo mnie nie pasuję, ale Ty wyglądasz zjawiskowo ! Absolutnie do CIebie pasuję i pięknie wyglądasz :) Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowne włosy <3 look też mi się bardzo podoba

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne długie włosy i genialne futerko ;) cały set na duży plus! ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  6. wooow!! rewelacyjnie wyglądasz :**

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz szałowo! Nie mogę się napatrzeć! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne futro i prześliczna torebka, ja tam lubię bardzo zimę, choć nie mogę się doczekać cieplejszych dni by znów założyć ukochaną ramoneskę i białe sneakersy :)

    Kisses, Patt
    http://dressupwithpatt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjne futerko <3 Ja mam kamizelkę w takim samym kolorze, też z Shein :)
    Dobrze, że mrozy już troszkę odpuszczają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjnie wyglądasz ! cudowne futerko <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialne buty, futro i torebka! Jedynym słowem wszystko!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Futerko i buty to strzał w 10 :) I te Twoje piękne włosy :)
    Zapraszamy do nas na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Właśnie takie futro chciałam sobie kupić, dzięki za linka!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zdjęcia. Obserwuję z przyjemnością. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. <333 STYLIZACJA TOTALNIE W MOIM STYLU! <3 SUPER!

    Zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Rewelacyjna stylizacja.
    świetne buty na obcasie.
    Pozdrawiam
    http://moda-na-obcasach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Futro przyćmiewa wszystko inne co masz na sobie, zdecydowanie charakteryzują cała stylizacje!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Futro świetne, idealnie pasuje do reszty stylizacji! :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  19. Futro prześliczne jak i cała stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  20. dobrze Ci w tym futerku, a to rzadka sztuka :)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetna stylizacja :) buty i torebka zrobiły na mnie ogromne wrażenie!
    PAULYENN

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajna stylizacja, jak mi się zazwyczaj te futerka nie podobają to u Ciebie wygląda fenomenalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. zachwyciło mnie to futerko zdecydowanie!:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne futerko! Uwielbiam pudrowy róż :))
    Pozdrawiam

    www.makesitsimple.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam futerko i buty, Ogólnie super stylizacja :)

    http://nikoleannj.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  26. Fantastyczna stylizacja i to futerko ehh super;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Szczerze mówiąc od jakiegoś czasu szukałam takiego właśnie futerka, jest prześliczne. I kolor butów przepiękny! :)
    Pozdrawiam,
    http://nellanellstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawa stylizacja. Ładnie wyglądasz. Futerko naprawdę fajnie się prezentuje. :D
    przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Ciekawy strój, idealny na Syberię, znaczy zimę ;-)

    Pozdrowienia!
    www.zwawyleniwiec.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudownie wyglądasz,a futerko jest boskie:):*

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetna stylizacja. Kolory faktycznie dodają humoru nawet w najbardziej mroźny i ponury dzień.
    Swojego czasu miałam kolorową kurtkę, ale potem przerzuciłam się na klasyczne. Chyba czas pomyśleć o bardziej pozytywnej w tym roku. :)

    Pozdrawiam!
    Annes

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam futra i to rownież mnie urzekło ! Torebka chociaż mała, to jednak ma coś wyjątkowego w sobie 💕
    www.stylali.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. To już któryś raz jak tu trafiam:) przepięknie:* piękny kolor butów:) obserwuję:*

    OdpowiedzUsuń
  34. futerko naprawde przepiękne. do twarzy ci w pastelowych kolorach !

    http://adrianainlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Wow...piękna ta kurteczka, przejrzałam również większość stylizacji, bardzo fajne, na pewno będę wpadać częściej. Pozdrawiam Beassima

    OdpowiedzUsuń