wtorek, 11 kwietnia 2017

BLACK TOTAL LOOK | LEATHER

Za każdym razem gdy kończę oglądać serial z działu tych nadzwyczajnych, które pamięta się latami, popadam w mini depresję. Pierwszy raz dopadła mnie tuż po zakończeniu Gotowych na wszystko, później Przyjaciół, a teraz ukochanego Detektywa Monka, którego nota bene poznałam dawno temu, jeszcze w czasach gimnazjalno-licealnych. Oczywiście lista moich nadzwyczajnych seriali jest dużo dłuższa, ale do tych trzech co jakiś czas wracam, a poza tym wprowadzają przesadnie wręcz patetyczny sentymentalizm w mojej głowie. Nie jestem więc pewna, czy świadomie wybrałam czerń, bo jest super nadzwyczajnym kolorem, królującym na innej z list, czy podświadomie opłakuje zakończenie Monka. Decyzja jest trudna, z pewnością nie do podjęcia. W każdym razie skórzane rękawy bluzki dobrze zgrały się z najkrótszą skórzaną i w ogóle najkrótszą ze wszystkich chyba spódnic, jakie kiedykolwiek miałam i w końcu miałam okazję nie tylko ją mieć, ale też nosić bez efektu (mam nadzieję) grubej przesady ;).

PS. Odpowiadając na maile i wiadomości na instagramie na temat włosów - jeszcze nigdy w życiu ich nie farbowałam, kompletnie nie znam się też na farbach i nie mogę doradzić w kwestii podobnego odcienia - czego pewnie akurat przedziwne światło na tych zdjęciach nie potwierdza w mgnieniu oka ;).


Bluzka i koturny Zara | spódnica H&M | torebka Michael Kors

42 komentarze:

  1. WOW! Wyglądasz tak perfekcyjnie, że aż dech w piersiach zapiera ❣
    Wspaniale dobrane zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacje piękna, widząc Ciebie całą w czarni na myśl przychodzi mi kobieta drapieżna i z pazurem :) Włoski masz sliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięknie wyglądasz :) Ta spódniczka jest urocza i podkreśla Twoją wspaniałą figurę! :)
    Pozdrawiamy! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie się prezentujesz, zmysłowo i ciekawie!

    OdpowiedzUsuń
  5. O kurde! Zdjęcia prawdziwy sztos. Narzutka ma przepiękny kolor.
    Nie mogę wspomnieć o Twojej figurze, która jest obłędna.
    Blog dodaję do obserwowanych i lecę zwiedzać blog dalej :)

    www.nkfn.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo mi się podoba ta narzutka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Od razu skojarzyłas mi się z Kendall Jenner :o wow, bosko <3

    OdpowiedzUsuń
  8. co za włosy! co za figura! kochana - pozazdrościć :) Piękny look i sztos zdjęcia! oderwać wzroku nie można :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz idealną figurę do takiej stylizacji, narzutka jest wspaniała, ma piękny kolor i cudnie Cię otula :) A z tymi włosami to przesadzasz, że masz takie naturalne :)) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyglądasz:) podoba mi się spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastic outfit! :)
    Thanks for your comment. Would you like to follow each other?
    ♥ ♥ ♥ ♥ That's Amore Blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialny outfit! A te buty to marzenie 😍 Ja też ostatnio skończyłam oglądać serial (Tabu z Tomem Hardy) i na pocieszenie szukam czegoś nowego do obejrzenia 😂

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna stylizacja !! Płaszcz bardzo mi się podoba :D ...a co do seriali polecam Belfra :D...tez dopadła mnie dziwna pustka po zakończeniu 1 sezonu :(...ale kręcą juz 2 czesc :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny zestaw. ;] Płaszcz genialny!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądasz zjawiskowo! Spódnica jest rewelacyjna :)
    Zapraszam: MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna stylizacja, buty są przecudowne ;) Mam to samo co do seriali... ale po jakimś czasie szukam nowego, ciekawego i oglądam kolejny :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Płaszcz jest boski, ten kolor mnie zachwycił, podobnie jak i cała stylizacja :)
    Piękne włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  18. cudownie wyglądasz w tym zestawie<3 b.podoba mi się ten płaszczyk<3

    OdpowiedzUsuń
  19. ale cudowna jest ta spódnica! pięknie wyglądasz!
    obserwuję!, buziaki
    katemi21.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  20. Super wyglądasz.
    Obserwuję i liczę na rewanż. Pozdrawiam
    jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie wygladasz! Pierwsze zdjecie jest cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna stylizacja, spódniczka bardzo mi się podoba :) Wyglądasz cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudna narzutka! ;-) Wyglądasz bosko!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten płaszczyk u Ciebie jak zwykle mnie zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Masz przepiękne nogi ! :)
    Śliczna torebeczka :)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten płaszcz jest obłędny, przepięknie w nim wyglądasz !

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak pięknie, jak z jakiegoś czasopisma! Ten płaszcz dodaje tu tyle uroku, że można patrzeć i patrzeć;D

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetnie wyglądasz! Uwielbiam takie całe czarne stylizacje :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne zdjęcia i stylizacja:)
    Obserwuję i liczę na rewanż!
    Pozdrawiam!
    http://zohanbloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Pięknie wyglądasz :) Śliczna torebka ;)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. wow! świetnie wyglądasz :) genialna spódnica <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam czerń! To klasyka zawsze na czasie :-) a skórzana spódnica jest kobieca, ale dodaje pazura. Super!

    Obserwuje i pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń