niedziela, 21 maja 2017

ROZSZERZANE RĘKAWY | KORONKA | BIRTHDAY MONTH

Jako fanatyczka wyczekiwania na urodziny, maj od zawsze dzieliłam na trzy oficjalne części: majówka-urodziny-maj pourodzinowy. Jako, że obecnie znajdujemy się już w ostatniej fazie mojego ulubionego miesiąca, tradycyjnie dopada mnie poeuforyjny zespół przygnębienia samoistnego. Niestety, w tym roku ewidentnie wywołany okropnym pechem do zdarzeń i ludzi, z którymi ostatnio przychodzi mi się mierzyć. Koronka, to ta świeża i ożywcza cząstka, która kojarzy mi się właśnie głównie z majem i która gra dzisiaj pierwsze skrzypce. Rozszerzane rękawy przypominają mi o dzieciństwie, kiedy w obiegu były nie tylko poszerzane doły rękawów bluzek, ale też nogawki spodni. W całości jasne zestawy to u mnie rzadkość, ale tym razem prawdziwy błękit jeansów i ciepły beż dodatków wydawał się jedynym słusznym wyborem. W końcu majowa biel koronki zobowiązuje :).


bluzka SH | spodnie Boss Orange (Hugo Boss), torebka DKNY via Zalando | botki Vagabond via Zalando


30 komentarzy:

  1. Przepiękna stylizacja :)Ślicznie wyglądasz i zdjęcia bardzo ładne :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogę się napatrzeć na Twoje włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna bluzka, uwielbiam koronki i te rękawki. Cudnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bluzka super, nie powiedziałabym, że z sh :)
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię koronkę, śliczna bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudna bluzka, uwielbiam taki klimat i te włosy :)))

    pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna subtelna bluzeczka, podobają mi się te rozszerzane rękawki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna stylizacja , bluzeczka z koronki to najtrafniejszy wybór , pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię tak subtelnie rozszerzone rękawy. Bardzo ciekawe miejsce na zdjęcia :)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie:
    Najnowszy wiosenny post - daj znać co myślisz. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznie wyglądasz, bardzo romantyczna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudownie wyglądasz :*
    U mnie nowy post kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Super zestaw. :) Torebka genialna!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale przepiękna ta bluzeczka i Twoje włosy także robią szał :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo podoba mi się ten trend na rozszerzone rękawy :3 od razu stylizacje mają inny charakter ;)
    piękna bluzka! ideaalne włosy *.*
    obserwuję Kochana :*
    pozdrawiam, zapraszam :)
    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta bluzeczka jest bajeczna, pięknie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. kiedyś uwielbiałam bluzki z szerokimi rękawami :) piękna ta koronka :D

    OdpowiedzUsuń
  17. jaka cudowna bluzeczka,pięknie wyglądasz ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej, świetny post! Zapraszam na www.klaudiapietrusiak.com :)

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczna stylizacja, pięknie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  20. torebka bardzo mi się podoba. Byłaby dla mnie odpowiednia ;D

    OdpowiedzUsuń