sobota, 26 maja 2018

PINK & WHITE LOOK | PASTELOWA STYLIZACJA

Maj rządzi się swoimi prawami. Mimo miłości do czerni, trzeba sobie powiedzieć szczerze, że obecna aura wręcz wymaga od nas pasteli. Delikatne kolory i tkaniny rozumieją majowy powiew wiatru, całą kwitnącą aktualnie roślinność (w tym początek moich ukochanych piwonii) i coraz wyższe temperatury. Bluzka ze zdjęć to często moja majowa ostatnia deska ratunku, która pasuje mi do wszystkiego, a spodnie są chyba najwygodniejszymi jakie mam. Apropos wygody - ślubne buty jak widać właśnie na etapie rozchadzania ;) 
Takich właśnie zwiewnych rzeczy mi trzeba. Nie wiem jak Wy, ale ja nie znoszę obcisłych (zwłaszcza) spodni, kiedy temperatura przekracza 25 stopni. Także - kuloty i zwiewne sukienki, idę po Was!



top i torebka Zara | spodnie SH | szpilki Balmain |

14 komentarzy:

  1. Świetnie wyglądasz! Super stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się rękawki bluzki. ;)Oj, chyba zaczyna się lato, bo u mnie dzisiaj gorąco. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe spodnie! Idealnie na Tobie leżą!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja. Bardzo mi się podoba to połączenie!

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili,
    Miłego dnia, Bambi xx

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepięknie wygladasz <3
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten fason spodni jest dla ciebie idealny ;-) Bluzkę https://zoio.pl/odziez-damska/bluzki masz wspaniałą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wow, takie spodnie w sh! cudne♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Bosko wyglądasz;) Na pewno stylizacja dla dziewczyn, które mają idealną figurę

    OdpowiedzUsuń