środa, 18 września 2019

LET'S PERSONALIZE | CUSTOM-NECKLACE.COM

   Kolejny raz dochodzę do wniosku, że biżuteria ma to do siebie, że lubi skupiać na sobie uwagę. A już zwłaszcza, jeśli mowa o biżuterii personalizowanej, czyli stworzonej specjalnie dla nas. Najfajniej, gdy taka biżuteria zawierała ważny dla nas symbol, czasami wystarczy litera, liczba, z pozoru zwyczajny znaczek, który za sprawą skojarzeń i wspomnień potrafi przenieść do ważnych chwil. Pewnie właśnie dlatego biżuteria to najlepszy prezent na większość okazji. 

   Na custom-necklace.com znajdziemy osiem kategorii, które zdecydowanie ułatwią poszukiwania, w zależności od tego czy zależy nam na czymś dla mamy, babci, przyjaciółki, chłopaka i nie tylko - koniecznie sprawdźcie wszystkie działy, znajdziecie coś wyjątkowego nawet dla swojego zwierzaka domowego. Oprócz naszyjników, pierścionków, kolczyków, bransoletek (np. infinity bracelets, birthstone infinity, rose gold alluring) i charmsów, na stronie sklepu są też całe kolekcje biżuterii, na wiele okazji. Jeśli chodzi o mnie, od razu rzuciły mi się w oczy pierścionki "Promise Rings" - idealne dla przyjaciółek i momentalnie wspominam odcinek mojej ukochanej Sailor Moon, który oglądałam jako mała dziewczynka (chyba nawet nie 10-letnia :))) po raz pierwszy usłyszałam o idei takich pierścionków i wprost marzyłyśmy o podobnych z przyjaciółką :). Oczywiście w latach 90. nie było o tym mowy w sklepach, dzisiaj mamy całe spektrum możliwości. Zobaczcie kilka propozycji z tego sklepu. 

1-2 HERE
HERE
HERE

HERE
HERE
HERE
HERE


HERE
HERE
HERE
HERE


* wpis sponsorowany

13 komentarzy:

  1. Ja ostatnio nie noszę biżuterii ale lubię ją oglądać.

    OdpowiedzUsuń
  2. I constantly spent my half an hour to read this website's posts daily along with a cup of coffee.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też miałam okazję współpracować niedawno z tym sklepem. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł z tymi pierścionkami - wpadły mi w oko od razu!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja w sumie nie jestem fanką biżuterii spersonalizowanej, jakoś mi na niej nie zależy szczególnie
    BLOG
    YOUTUBE

    OdpowiedzUsuń
  6. Keep on writing, great job!

    OdpowiedzUsuń
  7. Stunning quest therе. Ꮤhat occurred after? Take care!

    OdpowiedzUsuń
  8. Appreciate this post. Let me try it out.

    OdpowiedzUsuń
  9. so beautiful!
    i like the first one style! i think this one is the best!
    luxhairshop Black Friday best toupee homecoming
    thank you for your share

    OdpowiedzUsuń
  10. Hello, I enjoy reading through your post. I like to write a
    little comment to support you.

    OdpowiedzUsuń
  11. This is my first time pay a quick visit at here
    and i am truly happy to read everthing at single place.

    OdpowiedzUsuń
  12. Highly descriptive post, I enjoyed that bit. Will there be a part 2?

    OdpowiedzUsuń