wtorek, 10 września 2019

END OF SUMMER | BABY BLUE OFF SHOULDER

Oglądając ostatni odcinek mojego tegorocznego ulubionego letniego serialu Grand Hotel wiem już na pewno, że lato się kończy (skończyło?) i nie ma odwrotu. Pozostały jedynie ślady w postaci około 20-stopniowych temperatur z przewagą już nie gorących promieni słońca, coroczna refleksja nad tym jak szybko mija lato w naszej strefie geograficznej i te zdjęcia, które w dodatku są średnim śladem lata, biorąc pod uwagę kolor nieba i siłę wiatru, który bardzo się starał, splątać mi włosy na wszystkie możliwe sposoby. 

Off shoulder nie od dziś należy do moich ulubionych krojów, ale chyba nigdy nie miałam opcji w błękicie, generalnie tego koloru w mojej szafie nie ma wcale. Jakoś podświadomie zawsze sięgam po czerwienie, czernie, biele, beże i może róż, ale błękit na tym blogu ewidentnie pojawia się pierwszy raz. Ale to nie bluzka jest tutaj gwoździem programu. Dodając te zdjęcia na mój INSTAGRAM zdałam sobie sprawę, że te białe spodenki z wysokim stanem mam od 2012 roku i tak właśnie przez 7 lat wiodą prym w mojej garderobie każdego lata, przy okazji zwiedzając ze mną trochę świata :). Ze starych zdjęć wynika, że trochę już zdążyły zobaczyć, m.in. Jezioro Białe, Paryż i Santorini :). A teraz chowając je w głąb szafy i mając nadzieję, że w przyszłym sezonie wciąż będą na mnie pasować, wracam do przeglądania jesienno-zimowych kozaków za kolano, które już wkrótce będą jedynym obuwiem na moich stopach.



bluzka SH
spodenki i klapki H&M 

8 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się bluzka. Ładnie Ci w tym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Your style is so unique compared to other folks I've read
    stuff from. Thank you for posting when you have the opportunity,
    Guess I'll just bookmark this web site.

    OdpowiedzUsuń
  3. Do you have any video of that? I'd like to find out more details.

    OdpowiedzUsuń
  4. Have you ever considered writing an e-book or guest authoring on other blogs?

    I have a blog based on the same ideas you discuss and would love to
    have you share some stories/information. I know my subscribers
    would appreciate your work. If you're even remotely interested, feel free
    to shoot me an email.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hi it's me, I am also visiting this website daily, this website is really fastidious and the viewers are actually sharing good thoughts.

    OdpowiedzUsuń
  6. Every weekend i used to go to see this website, because i want enjoyment, for the reason that this this
    web page conations in fact nice funny stuff too.

    OdpowiedzUsuń