sobota, 10 marca 2018

WEEDING HEELS | PIERRE BALMAIN

Zakup butów - niby łatwa i przyjemna czynność, setki propozycji, ogólna radość. Wszystko jednak się zmienia, gdy na koniec dodamy tylko jeden, niewinny wyraz: ślubnych. Takie poszukiwania nagle zmieniają się w niekończącą się wędrówkę po sklepach, stresującą tułaczkę online i - po zastosowaniu w swojej głowie wszystkich filtrów (kolor, rozmiar, wysokość obcasa, kształt noska, materiał i milion innych) okazuje się, że na świecie wyprodukowanych zostało zdecydowanie zbyt mało modeli obuwia.



Moje poszukiwania znalazły swój szczęśliwy finał, dlatego brawa dla mnie za szybką decyzję. Wybrałam klasyczny model z kolekcji Pierre Balmain, który przemówił do mnie kolorem, jakością i złotym detalem, których w TYM dniu będzie u mnie trochę więcej. Mam nadzieję, że skóra licowa, wygodne wiązanie i 7 cm obcas pozwolą mi przetrwać jak najdłużej. Samo opakowanie urzekło mnie w 5 sekund, a każdy kolejny krok w kolejne 2 :). 



 | Heels Pierre Balmain |

28 komentarzy:

  1. Gratuluję, że udało Ci się szybko znaleźć wymarzone buty. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne te buty :) Są przepiękne :)

    Pozdrawiam,
    Patryk

    OdpowiedzUsuń
  3. Klasa sama w sobie <3 wspaniały mają obcas :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne są te buty!

    zarumienionaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądają na bardzo wygodne, obcasik ma wysokość w sam raz :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądają bardzo zgrabnie ;) Ja osobiście nie umiem chodzić w szpilkach poniżej 8 cm. Dziwnie mi się w nich chodzi. Muszą być min 8 dla mnie, ale maks 12. Bo nie lubię platform :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne te buciki ;) Kolor uniwersalny, posłużą na pewno więcej niż raz ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne buty! Naprawdę wspaniałe, do tego model uniwersalny na pewno będziesz je zakładać na specjalne okazje :) Zakochałam się w nich! Do mojego ślubu jeszcze daleko, ale już sobie wyobrażam poszukiwania butów dla siebie. Nie wytrzymam na obcasach dłużej niż kilka godzin, na imprezach zawsze tańczę boso. Obcasy odpadają. Balerinki? Być może ale znajdź tu odpowiednie do sukni! może pójdę w adidaskach, może nie będzie widać spod sukienki :D
    pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za przemiły komentarz :) Mam nadzieję, że znajdziesz najładniejsze i najwygodniejsze :)

      Usuń
  9. Piekne są te buty! Najważniejsze żeby były wygodne i dobrze Ci służyły. Mnie bardzo się podobają niby klasyczne ale ten złoty obcasik robi swoje! :)! Pozdrawiam :)!

    OdpowiedzUsuń
  10. Oby okazały się przewygodne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie się prezentują!

    Zapraszam CAKEMONIKA :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow są idealne :) bardzo mi przypadły do gustu

    OdpowiedzUsuń
  13. Poszukiwania butów ślubnych jeszcze przede mną. Wybrałaś naprawdę ładne, ale bardziej jestem ciekawa sukni :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie 🌹 im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Buciki bardzo mi się podobają. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Szukanie butów ślubnych mam już na oku.. w końcu czas tak szybko ucieka.

    OdpowiedzUsuń