poniedziałek, 19 lutego 2018

OVERKNEE BOOTS | KOZAKI ZA KOLANO W STYLIZACJI

Sporo zdążyło się wydarzyć od ostatniego wpisu. Doczekaliśmy się słonecznej (chociaż ciągle zamrażającej) zimy, POLSKIEJ EDYCJI VOGUE'A, a dodatkowo okazało się, że muszę wymienić dowód osobisty, bo jest już tak dojrzały. Rozwijając myśl: kocham słońce. O każdej porze roku. A to zimowe cieszy wyjątkowo mocno. W lecie na tyle przyzwyczaja do swojej obecności, że po jakimś czasie przestaje się go doceniać, a słoneczny dzień w zimie, to zupełnie inna kategoria. Zwłaszcza po długich i szarych tygodniach pełnych mroku i smogu. Właśnie, apropo smogu... 

Doczekaliśmy się polskiej edycji Vogue'a, o której sporo się mówi/ło, głównie krytykowało, zwłaszcza jeśli chodzi o okładkę. I faktycznie, sama mam mieszane odczucia. Ogromnie się cieszę, że Vogue dotarł do Polski i z jednej strony nie sposób nie podkreślić doskonałego wyboru modelek na pierwszą okładkę, z drugiej, nie sposób udawać, że nie poraża szary i deszczowy klimat sesji. Mam wrażenie, że z takim duetem można było zrobić coś bardziej inspirującego, co nie zmienia jednak faktu, że o tej okładce mówią wszyscy, co z kolei jest niewątpliwym sukcesem. Sama jestem w trakcie czytania - 360 stron przesiąkniętych modą to super pozytywne zaskoczenie. 

Na koniec odnośnik do tytułu - overknee boots, czyli kozaki za kolano, mój numer jeden na jesienno-zimowy czas, a więc zdecydowaną większość roku. O tych butach można by pisać wiele, albo ograniczyć się do stwierdzenia, że pasują praktycznie do wszystkiego, a jednocześnie odmieniają każdy strój. Najfajniej (i najpraktyczniej) noszą się do sukienek i spódnic, bo eksponując nogi dostarczają im przy okazji ciepła, czego nie zagwarantują zwykłe botki, czy szpilki. Nie dajcie się zwieść tym pięknym promieniom słońca, zima trzyma nadal twardo i temperatury wahają się w okolicy 0, także kozaki w dłoń, a raczej w kolano i maszerujmy w stronę wiosny. :)


czapka, spódnica H&M | kurtka ONLY | torebka Ralph Lauren | kozaki eobuwie.pl 

25 komentarzy:

  1. Odważnie ale w dobrym stylu i z klasą

    OdpowiedzUsuń
  2. i już każda ma PL wydanie Vogue, tylko ja muszę poczekać na wizytę w PL :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam kozaki za kolano:) super wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pieknie wygladasz!

    Miłego dnia, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądaja te kozaki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały look :),masz piękne włosy:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam muszkieterki, a okładka Vogue jest zupełnie nietrafiona ;)

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja mama uwielbia kozaki za kolano, im dłuższe, tym lepsze. ;) O "Vogue" słyszałam, widziałam w kiosku, ale nie kupiłam. :)

    OdpowiedzUsuń

  9. U mnie dzisiaj śnieg trochę pruszył, pogoda jest bardzo zmienna ostatnio :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyglądasz! <3 Świetna stylizacja :*
    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wygladasz ;*
    mega look
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna stylizacja :) Masz cudowne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam kozaki za kolano a kolor kurteczki przepiękny Adriana Style

    OdpowiedzUsuń
  14. ale masz piękne włosy!:o świetnie się prezentujesz!

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantastycznie wyglądają kozaki :) Bardzo fajna kurteczka :)

    Pozdrawiam,
    Patryk

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam kozaki za kolano :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam kozaki za kolano, a stylizacja jest świetna. Szczególnie podoba mi się kurteczka *.*

    OdpowiedzUsuń