niedziela, 15 kwietnia 2018

SPRING STYLE | OVERKEE BOOTS

Bardzo łatwo jest delektować się cudownym pięknem wiosny, siedząc wygodnie na oświetlonym promieniami słońca tarasie i pisząc ten post. Zwłaszcza kiedy weekend jest zwieńczeniem mega ciężkiego tygodnia, w tym pierwszej przymiarki sukni ślubnej, która przypadła na... piątek 13-go ;). Ogólnie rzecz biorąc - sukienki, właśnie na nie przy takiej pogodzie jest największy hype. Mam ich kilka na oku. Zwłaszcza w groszki - ten wzór to mój wiosenny faworyt, jednak ewidentnie nie należy on do najłatwiejszych w noszeniu. Dla odmiany warto czasem postawić na spódnice, które świetnie zgrywają się z overknee boots, których, nota bene, przy takiej temperaturze, chyba nie ponoszę zbyt długo. Ten skutek uboczny jestem jednak w stanie zaakceptować z uśmiechem na twarzy, licząc, że obecna aura utrzyma się przez kolejne dwa miesiące. Myślami jestem już w drugim sezonie Domu z papieru i zachwycam się tym serialem nawet bardziej niż aktualną pogodą. Polecam!



look Bik Bok | buty eobuwie | czapka H&M | torebka Mohito

30 komentarzy:

  1. Kolejna bardzo udana stylizacja. Prosto ale zarazem elegancko. Seksowna miniówka, kozaki i włosy to masz wyjątkowo piękne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz świetną figurę. Ładnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja. Podoba mi się spódnica. Torebka też wygląda ciekawie. :)
    Pozdrawiam Cię wiosennie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądasz. Klasycznie i elegancko!

    OdpowiedzUsuń
  5. love your style absolutely stunning & you look pretty & chic..

    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    OdpowiedzUsuń
  6. Extra wyglądasz ;*
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie tylko Ty uwielbiasz grochy, bo mnie również wiosną pochłonęły one bez reszty <3

    U mnie istne lato, taki już mamy klimat, że z kozaków wskakujemy prosto w japonki, ale jak dla mnie może tak już zostać, bo również poprzedniego posta pisałam sobie z kawką w ręce na ogrodzie, tak było pięknie :)

    Fantastycznie wyglądasz i mega zazdroszczę figury <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się klasyka i elegancja, świetna torebka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię takie stylizacje, także 11/10! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudownie wyglądasz 😘 super stylizacja ❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie wyglądasz :) I te długie, zjawiskowe włosy... :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się takie zestawienie klasyki, super. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna stylizacja! Prosta i jednocześnie elegancka, super :D

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
  14. Ostatnio bardzo podobają mi się ubrania w groszki. Ślicznie wyglądasz :D
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  15. Super torebeczka ;) Fajnie wygladasz ;)

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  16. Super stylizacja i zdjęcia, ale odchodząc od tematu to zaciekawiłaś mnie serialem.

    OdpowiedzUsuń
  17. Prosto i z klasą! bardzo mi się podoba! ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. jakie masz piękne włosy <3 super wyglądasz w kaszkiecie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zdjęcia i bardzo ładna stylizacja!
    Jednym słowem nic dodać, nic ująć :D
    Pozdrawiam ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja lubię chodzić zarówno w sukienkach jak i spódnicach :) śliczne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bosko wyglądasz, wpadłam przypadkiem i zostaje na dłużej<3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  22. Genialna stylizacja, piękne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń