niedziela, 28 kwietnia 2019

CHECKERED SUIT

Garnitur to taka część garderoby, której znalezienie zajęło mi 28 lat. Sto razy wracałam do tematu poszukiwań, by zawsze przekonać się, że coś jest nie tak. Najczęściej wina leżała w spodniach, które w zestawach z marynarką zwykle są o długości przed kostkę. Znalezienie garnituru w kratkę, bez krótszych spodni i bez motywu kratki rodem z więzienia albo wyglądającej iście piżamowo okazało się łatwiejsze niż myślałam. Swój komplet znalazłam na zalando i okazał się być strzałem w dziesiątkę nawet bez wcześniejszych przymiarek. To jest to!


Aaiko suit via zalando

10 komentarzy:

  1. Ja jakoś nie mogę przekonać się do damskich garniturów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się! Ciekawie wyglądają te rozcięcia na nogawkach:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Garnitury bardzo mi się podobają zwłaszcza kolorowe, ale jeszcze się nie zdecydiowałam na zakup takiego. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Very interesting topic, appreciate it for posting.

    OdpowiedzUsuń
  5. zakochałam się w tym garniturze *.*
    https://ppospolita.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Your style is very unique compared to other folks I have
    read stuff from. Many thanks for posting when you have the
    opportunity, Guess I will just bookmark this site.

    OdpowiedzUsuń
  7. Klasa. Bardzo lubię kratkę księcia Walii, jest ponadczasowa pzdr Adriana Style

    OdpowiedzUsuń
  8. Hey very nice blog!

    OdpowiedzUsuń
  9. I could not resist commenting. Perfectly written!

    OdpowiedzUsuń