wtorek, 3 października 2017

BLACK TOTAL LOOK | CZERŃ I CZAPKA BOSMANKA

Pisząc te słowa i sortując zdjęcia w totalnie czarnym stroju, delektuję się akurat doskonale białą czekoladą z migdałami i chrupkami, napawając się życiem kontrastu. W głośnikach mam Rudimental - Sun Comes Up. Zastanawiam się też nad kilkoma istotnymi kwestiami, m.in. nad tym dlaczego już październik, jak przetrwać nadchodzące miesiące grozy zimna i dlaczego wyjątkowo udana sobota pod znakiem SPA już się skończyła. Człowiek dobitnie docenia dobrodziejstwo sauny właśnie jesienią. Zawsze też, dosłownie zawsze, powinniśmy doceniać zalety czarnej marynarki. Jej uniwersalność rozumie nasze potrzeby. Rozumie, kiedy nie mamy pojęcia co na siebie włożyć, jest w pogotowiu, gdy chcemy wyglądać elegancko i nie żąda wyjaśnień, kiedy zamiast ze szpilkami, łączymy ją ze sneakersami. Model, który mam na sobie, od razu wpadł mi w oko za sprawą nietypowego kroju, który jest nowością w mojej szafie. Pasek pozwala wyregulować kształt marynarki, co jest dla mnie dużym udogodnieniem, bo nie przekonują mnie modele o prostym kroju. Zestawienie jej z resztą stroju było dla mnie kwestią minut, za co dziękuję czerni w jej jednoczesnym bogactwie i prostocie. Nowością i rzadkością dla mnie jest też czapka, bosmanki faktycznie wpadły mi w oko na tyle, że od razu kupiłam dwie i mimo rozbieżnych opinii znajomych i sióstr, całkiem dobrze się noszą i tak samo jak marynarka - nie potrzebują nadmiernej oprawy ;)


marynarka TUTAJ | spodnie i buty Zara | torebka Ralph Lauren | czapka H&M

68 komentarzy:

  1. Cudowny zestaw !
    świetna sesja ;*
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam czerń, więc jestem zachwycona Twoją stylizacją :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kobieco i z klasą! Uwielbiam te czapki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie jestem fanką tych nakryć głowy, ale tu u Ciebie fajnie się broni. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wooow! Mega mi sie podoba :)
    Przypominasz mi baaardzo aktorke Troian Bellisario :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Butki masz świetne :)
    Ja tak czapek nie noszę, jedynie zimówkę na duże mrozy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie i elegancko. Włosy jakie długie, cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  8. nic dodać nic ująć...wyglądasz super:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czerń bardzo ładny kolor. Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Klasyczna czern w oryginalnym wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Choć ja nie przepadam za stylizacjami całkowicie w czerni, to muszę powiedzieć że ta prezentuje się fenomenalnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna stylizacja :) A włosy to masz genialne ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładna stylizacja - czerń zawsze jest modna, klasyczna i ponadczasowa :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super stylizacja. Wyglądasz bardzo elegancko. Spodobał mi się krój marynarki i to, że jest wiązana w pasie. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Rzadko noszę marynarki i szczerze mówiąc nie mam ich zbyt wiele w swojej szafie. Mimo wszystko trudno się nie zgodzić, ze wyglądają szykownie. Myślę, że bardziej preferuję właśnie proste- ale wiadomo, każdy woli co innego:-)

    Zapraszam na naszego bloga

    OdpowiedzUsuń
  16. Całość mi się niesamowicie podoba :) Super zgrana całość Adriana Style

    OdpowiedzUsuń
  17. Super klimat, tajne zdjęcia 😀

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie wyglądasz! Zazdroszczę dziewczynom, które potrafią nosić tak wysokie obcasy, buty są świetne. A taką torebkę nosiłabym z przyjemnością ;) odrobina luksusu na codzień, wybrałabym jedynie inny kolor ;))

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam takie klasyczne - czarne stylizacje! Czapka jest świetna, buziaki
    Natalia z bloga nati-jest-fit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale jesteś posiadaczką pięknych włosów! :) Bardzo ładnie się prezentujesz w tej eleganckiej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Oj, klasa! Uwielbiam takie total looki kolorystyczne! A włosy... ja miałam zapuszczać, ale już mnie korci... Miłego dnia. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  22. Rewelacyjnie - w takim nieco francuskim stylu :-) Mega spodnie

    OdpowiedzUsuń
  23. Rewelacyjna stylizacja, kolor czarny jest fantastyczny ! <3 Piękne szpilki <3 ahhhh

    OdpowiedzUsuń
  24. Takie czapki są teraz bardzo modne ;) Cała stylizacja bardzo mi się podoba ;) Lubię takie dosyć eleganckie rozwiązania ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Does your website have a contact page? I'm having
    problems locating it but, I'd like to shoot you an e-mail.
    I've got some suggestions for your blog you might be interested in hearing.

    Either way, great website and I look forward to seeing it improve over time.

    OdpowiedzUsuń
  26. Mnie akurat czapeczka nie przekonała, ale te buty💙

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo lubię takie takie czapki i mam:) Czarna marynarka to podstawa,która się sprawdza. Pięknie wyglądasz i Jake masz cudne włosy.

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetnie wyglądasz 😍
    Sama zjadłabym takiej czekolady...😊
    Pozdrawiam
    Lili-93.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Pięknie, stylowo, z klasą. Baaardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękny zestaw, czapka bardzo do ciebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  31. piękna kobieta z klasą :-) ! lubię to

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczne buty :) Świetnie się prezentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  33. fajna ta bluzeczka i jakie pięne włosy :)
    www.s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetna stylizacja! Cudna torebka! :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Czapka jest świetna - nadaje super charakteru stylizacji. :) Bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo mi się podoba ten zestaw. Nie mogę napatrzeć się na Twoje włosy - oddaj mi je <3
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  37. czerń to zdecydowanie mój kolor :D piękne masz włosy! :)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  38. O tak, czarna marynarka to coś, bez czego nie wyobrażam sobie mojej szafy. Tak samo jak bez klasyków typu czarna sukienka, czarne szpilki czy klasyczne cygaretki. Klasyka broni się sama :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Modą się zbytnio nie interesuję, ale lubię porządne ubrania i torebka do mnie przemówiła. Piękny model, nosiłabym ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. cudowny zestaw, marynarka jest świetna a czapka idealnie dopełnia stylizację :)

    http://dalenadaily.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Super tło, stylizacja i włosy :3.
    https://modoemi.blogspot.com/
    Odwdzięczam się za obs.

    OdpowiedzUsuń
  42. W moim przypadku marynarka nie przedzie. Choć kiedyś miałam jedną to na niej się skończyło.
    ig: oliwiaoleszczyk
    littleredcherrysmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Jejku uwielbiam takie czapki! Sama mam jedną :) Ty w niej wyglądasz obłędnie

    ps. co za włosy!

    OdpowiedzUsuń
  44. Wyglądasz mega kobieco :) Cudowny zestaw :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/10/sweterek-z-haftami.html

    OdpowiedzUsuń
  45. Ale jesteś zgrabna :o
    Świetnie wyglądasz :) Stylizacja trafiła w mój gust :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  46. Elegancko :) Ładna czapeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  47. I love this look is very chic and confortable.

    https://mimodaapropos.blogspot.ca/2017/10/checked-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  48. Coraz bardziej podobają mi się takie czapki. :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetna ta marynarka. Mam kilka czarnych marynarek w swojej szafie, ale ten krój mnie oczarował.

    OdpowiedzUsuń