wtorek, 24 października 2017

BEIGE AND BURGUNDY | AUTUMN STYLE

Pamięci dobrych czasów, podczas gdy mój aktualny stan to kokon z koca, piramida chusteczek i zamiast biblioteczki - apteczka. Taki opis jest chyba najbardziej adekwatny do poniższych zdjęć. Witaj jesieni, witaj mrozie, witaj plucho, witajcie odwieczne choroby, które w takich warunkach atmosferycznych czujecie się jak ryby w wodzie... Tyle z radosnego powitania nowej pory roku, a poniżej połączenie dwóch bliskich mi kolorów, czyli burgundu i beżu, wtedy, kiedy jeszcze można było sobie pozwolić na takie ubraniowe - dzisiaj już - szaleństwo. Na szczęście przynajmniej w modzie jesień to powołana pora roku i właśnie teraz obserwować można najciekawsze trendy w obiegu. A już niebawem złoty czas moich ulubionych sztucznych i bajecznie ciepłych futerek, złoty mam nadzieję również w kwestii klimatu za oknem :).


naszyjnik origami www.dedicante.pl


bransoletka z zawieszką www.dedicante.pl


naszyjnik www.dedicante.pl



look Bik Bok | botki CCC | torebka DKNY via Zalando | biżuteria DEDICANTE

36 komentarzy:

  1. Tej jesieni zakochałam się w burgundzie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja, a sweterek przecudowny! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba ta stylizacja! A buty są cudowne <3
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny golfik, uwielbiam kolor bordowy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się połączenie kolorystyczne. :) Ślicznie wyglądasz. :) Burgund rządzi!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądasz. Uwielbiam odcienie wina!

    OdpowiedzUsuń
  7. very pretty! great style x

    http://lifeofacameo.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje ukochane kolory! Cudowna stylizacja :)
    Masz piękne włosy :)

    - mój blog -

    OdpowiedzUsuń
  9. Burgund to jeden z moich ulubionych kolorów, dlatego stylizacja bardzo mi się podoba. Ja jednak już od kilku dni do każdej sukienki czy spódnicy zakładam grube rajstopy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam burgund, a Twoja stylizacja jest świetna :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. elegancko, kobieco- świetnie zestawiona kolorystyka- wyglądasz niesamowicie

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocham wszystko co jest burgundowe :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny set! ta spódniczka jest piękna :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna spójna stylizacja :) lubię połączenie bordo z beżem !

    Dodaje do obs ;)
    Zapraszam do siebie na nowy post :)
    migliorevita.blogspot.com/2017/10/sweet-dream-od-twinkledeals.html

    OdpowiedzUsuń
  15. wspaniale wyglądasz :) zostaję tu z Tobą na dłużej i pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie, lubię bordowy kolor. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow! Petarda! :) Piękny kolor swetra i butów!

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakoś tej jesieni lubię się w burgundzie :)
    Tobie też w nim bardzo ładnie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Te buty pięknie wydłużają nogi :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Stylizacja jest naprawdę super, wszystko dokładnie dobrane :)
    Pozdrawiam
    Zapraszam lovvellyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Keep this going please, great job!

    OdpowiedzUsuń
  22. Elegancko i kobieco - pasuje Ci ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny zestaw, bardzo kobiecy :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/11/klasyczny-paszcz-i-botki-w-hafty.html

    OdpowiedzUsuń
  24. elegancko i ślicznie :)
    www.s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna bluzka, kocham ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna stylizacja! Torebka skradła moje serce :)

    OdpowiedzUsuń