poniedziałek, 18 grudnia 2017

PŁASZCZ W KRATĘ, KOZAKI ZA KOLANO I BOSMANKA

Jak ja lubię ten przedświąteczny nastrój, kiedy za każdym niemal rogiem czai się "Last Christmas", choinki błyszczą, witryny mają ten wyjątkowy klimat, a ulice i uliczki wręcz zapraszają do przechadzki. W ten prosty sposób można na chwilę oderwać głowę od mało świątecznych i trochę przygnębiających spraw codziennych. Bo ogólnie rzecz biorąc, fatum końcówki tego roku nadal ma się świetnie i czekam, bardzo czekam na nowy, dla mnie odgórnie szczególny 2018. To oczekiwanie umila mi wełniany płaszcz w kratę, który trochę sobie poczekał, aż doczekał się zdjęć tutaj. Gdy patrzę na te zdjęcia, nie mogę się nadziwić, ani sobie przypomnieć, kiedy ostatnio miałam na sobie tyle kolorów naraz. Kilka odcieni na płaszczu, torebka, spodnie, dodatki. Schyłek roku widać działa na mnie zadziwiająco i nostalgicznie, jak na rasową sentymentalistkę (niestety) przystało. 

Wracając do kraty - przez całą jesień doceniałam jej zalety i wcale się nie dziwę, że grała modowe pierwsze skrzypce ostatnimi czasy. W całej wielości swoich oblicz jest mega uniwersalna. Nowością dla mnie są w tym zestawieniu nie tylko kolory, ale i czapka, która za sprawą tego kroju często gości na mojej głowie. To prawdziwe zjawisko, bo od czasów chowania czapki do plecaka w podstawówce, wiernie i szalenie nienawidziłam tych okryć głowy, w których wydawało mi się, nie da się dobrze czuć ani wyglądać, przynajmniej jeśli o moją własną głowę chodziło. Tymczasem nadszedł czas bosmanek, które totalnie mnie omotały i dodatkowo pasują niemal do każdego płaszcza. Dla mnie to prawdziwy fenomen. 



płaszcz Bik Bok | spodnie H&M | torebka DKNY | czapka Stradivarius | rękawiczki Maciej Zień x Biedronka | kozaki nn

25 komentarzy:

  1. Fajna jesienna jeszcze stylizacja. Nigdy nie miałam czapki tego typu, a jest bardzo trendowa już jakiś czas Adriana Style

    OdpowiedzUsuń
  2. Super spodnie. :) Całość jest bardzo spójna. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super. Świetny płaszczyk i torebka. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem fajnie się prezentujesz

    OdpowiedzUsuń
  5. Elegancko i stylowo, jesteśmy pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny look, płaszczyk rewelacyjny

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten plaszczyk ma swietny, kratkowy wzorek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super płaszczyk, buty bardzo do niego pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kozaki za kolano są moją miłościa <3

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylówka, cudny płaszczyk!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja! Oby 2018 był lepszym rokiem no i żeby ten siedemnasty się dobrze zakończył! ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylizacja. Zdjęcia mogłyby być trochę większe :)

    https://martynakochanowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się ten outfit. Wyszukany, a zarazem fajny w swojej prostocie. Miłego dnia. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie wyglądasz :) Płaszczyk jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiekne zdjęcia!:)
    Klikniesz w linki w nowym.poscie bede wdzieczna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo pięknie wygląda Pani w tym płaszczu i czapce :) Idealny dobór ubrań :) Ja także lubię świąteczny nastrój ;) Szkoda tylko, że na święta nie było śniegu :(

    Pozdrawiam serdecznie,
    Patryk

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo elegancko i z klasą.

    OdpowiedzUsuń