środa, 6 grudnia 2017

BLACK FAUX FUR & BURGUNDY JEANS | CZARNE FUTERKO EKO I BORDOWE SPODNIE

Czy Wy też intensywnie czekaliście na św. Mikołaja? Bo ja owszem. Końcówka tego roku skutecznie mnie dobija, a rekord pechowych zjawisk i zdarzeń, które dzielnie mi ostatnio towarzyszą, został pobity. Oficjalnym winowajcą i prowodyrem tych nieszczęść okrzyknęłam listopad, a grudzień ma za zadanie wszystko odczarować. Nie mogłoby się to udać bez św. Mikołąja... W tym roku Mikołaj postąpił bardzo praktycznie, jeśli chodzi o dobór prezentów dla mnie. I tak oto mam swoje cieplutkie i ładniutkie skórzane rękawiczki Maciej Zień x Biedronka (!) gdzie tej współpracy chyba nikt się nie spodziewał i uzupełnienie zapasu w koreańskiej kosmetyczce o dwa nowe erboriany: olejek myjący z dodatkiem węgla i mój ukochany krem cc. Lubicie erborian tak samo wiernie i mocno jak ja? 

Śnieg. To zjawisko towarzyszyło nam przez cały jeden dzień w Rzeszowie, kiedy zima na chwilkę była zimą. Teraz powracamy do jesieni, która chciałaby być zimą, ale nie jest niczym więcej niż paskudną szarą pluchą. Life. Niezależnie od oblicza zimy-niezimy, sztuczne futerko to mój numer jeden na chłodne dni. Nic, dosłownie nic mnie tak nie grzeje, a dodatkowo jako świetna alternatywa płaszczy i kurtek, pasuje mi dosłownie do wszystkiego. Tylko czekam, aż utworzy turbo rozgrzewający duet z moimi nowymi rękawiczkami...



futerko Vero Moda | gorset SH | spodnie Orsay | botki Prima Strada | torebka Michael Kors

25 komentarzy:

  1. Wyglądasz ekstra- bardzo mi się podoba zestawienie :)

    mój blog | mój instagram

    OdpowiedzUsuń
  2. Już Ci to kiedyś pisałam, ale uważam, że masz wspaniałe włosy. <3 Futerko fajnie się prezentuje, na pewno w nim nie zmarzniesz. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz pięknie włosy 😊serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zestaw, futerko wymiata, a w topie wyglądasz cudnie! Włosy masz przepiękne <3

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wyglądasz :) masz niesamowite włosy :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. spodnie najbardziej przeciągły moją uwagę,bardzo fajne :)
    zapraszam do siebie -> KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wow! wyglądasz genialnie - bardzo podoba mi się ten look <3
    p.s. uwielbiam Twoje włosy <3
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale masz piękne włosy! Tez uwielbiam sztuczne futerka, super stylizacja, bardzo mi sie podoba ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna stylizacja! Super look

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam jeszcze stycznosci z tym modelem spodni :) Może wspólna obserwacja?:)

    Leyraa Blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe spodnie a futerko śliczne, nosiłabym Adriana Style

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczny zestaw - bardzo elegancki i kobiecy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. spodnie są świetne, są bardzo niebanalne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna stylizacja a torebka jest ekstra.

    OdpowiedzUsuń
  15. super futerko mam podobne i je uwielbiam :)
    www.s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładna i zgrabna dziewczyna z Ciebie, to po pierwsze a po drugie i kolejne to włosy, spodnie. Wszystko super.

    OdpowiedzUsuń
  17. Spodnie są świetne:) I podziwiam twoje długie włosy:*

    BUZIAKI:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna stylówka! Cudowne spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow! Pierwszy raz widzę takie spodnie, odważne i oryginalne :) Futerko bardzo mi się podoba :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  20. Super foty ! Zazdroszczę tak długich nóg ! <3 Spodnie i futerko - rewelacja ! :)
    zapraszam na najnowszy post :) migliorevita.blogspot.com/2017/12/the-best-christmas-gift-for-your-love.html

    OdpowiedzUsuń