wtorek, 9 stycznia 2018

BEIGE COAT

Nowy rok, nowy post. 2018 przywitał nas pięknym wschodem słońca (który udało mi się uchwycić na Instagramie), ale im dalej, tym ciemniej. Marzę, by ta odwieczna dzienna szarówka już się skończyła. Bohaterem dzisiejszego wpisu jest klasyczny zimowy płaszcz z wełną, w kolorze ciepłego beżu. W pełni zasłużył na domenę najbardziej uniwersalnego i pasującego do chyba 90% rzeczy z mojej szafy płaszcza.

Trochę mi to zajęło, ale już od jakiegoś czasu przykuwam uwagę do materiału, z jakiego wykonane są rzeczy, które kupuję. Dawniej raczej się tym nie przejmowałam, absolutnie nie zajmowałam się też sprawdzeniem składu materiału na metce. Od kilku lat to jednak jedna z pierwszych czynności jakie robię po wyhaczeniu interesującego elementu, a już zwłaszcza, jeśli mowa o okryciach wierzchnich, szalach, butach i torebkach. Kto raz zazna komfortu noszenia rzeczy z porządnych tkanin, ten poczuje różnicę i zrozumie :). Płaszcz w neutralnym kolorze to nabytek na lata, jeśli Wam takiego brakuje, aktualnie panujące wyprzedaże to najlepszy moment, by się w taki zaopatrzyć :). 

Apropos tegorocznych wyprzedaży, jak dotąd trzymam się dzielnie i raczej nie popadam w szaleństwo nieprzemyślanych zakupów, stanowczo wygodniej też jest mi przeglądać sklepy online. I tak oto kursor mojej myszki nie mógł przejść obojętnie obok jedwabnej apaszki, która od początku wydawała mi się dobrze dobrana do reszty mojej szafy, co beżowy płaszcz wiernie udowadnia. Miękkość jedwabiu przy jednoczesnej jego delikatności i o dziwo ilości ciepła jakie daje to coś, co zdecydowanie pomaga mi przetrwać ten ponury czas.


Płaszcz z wełną H&M | jedwabna apaszka Ralph Lauren | skórzane botki Solo Femme | torebka Michael Kors | sweter Zara | spodnie z wysokim stanem H&M | 

45 komentarzy:

  1. Świetny look , super wyglądasz ;*
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten płaszcz jest śliczny ❤
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie płaszcze, ale sama jeszcze nie mam takiego :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny płaszczyk ;) Bardzo ładnie prezentuje się w tym zestawieniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super płaszcz:) wyglądasz cudownie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz w tym płaszczu :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Super płaszcz i torebka. Wszystkiego dobrego! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiękna stylizacja! bardzo lubię tego typu płaszcze. ;)
    za zakupami przez internet natomiast nie przepadam, wolę przymierzyć ubranie zanim je zakupię. ; p

    Pozdrawiam i dziękuję za komentarz
    Zuzanna (karmnik-kulturowy.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz przepięknie 😍😘
    Cudowny jest ten płaszcz 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  10. Przyjemnie prezentuje sie ten plaszcz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Plaszcz jest piekny. Zawsze kupowalam tylko czarne aby nie rzucac sie w oczy. W zeszlym roku postanowilam sie otworzyc i kupilam granatowy i (o ludzie) czerwony. Ale taki jasny nadal chodzi mi po glowie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oby tak dalej! Czerwony musi wyglądać super ;)

      Usuń
  12. piękny płaszcz :) ślicznie wyglądasz :)
    dziękuję za wizytę i obserwację, również obserwuję ;* :)

    OdpowiedzUsuń
  13. super stylizacja :D Taka prosta i klasyczna :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Hey there! Do you use Twitter? I'd like to follow you if thaqt
    would be okay. I'm defintely enjoying your blog and lo᧐k
    forward to neԝ updates.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądasz super! A płaszcz jest świetny, sama chętnie bym taki kupiła. Marzy mi się w okresie jesiennym czy wiosennym.

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie wyglądasz ;) Piękny płaszczyk ;)

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  17. great stling dear coat looks beautifull keep posting..
    https://clicknorder.pk online shopping in lahore

    OdpowiedzUsuń
  18. Super wpis, piękne zdjęcia.
    Wspaniale wyglądasz.
    Dopiero zaczynam z blogiem więc zapraszam do siebie ❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny płaszczyk. Mam podobny tylko szary i go uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie! Dobrze że nie popadasz w zakupowe szaleństw ja nawet pisałam o oszczędzaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładny płaszczyk! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczny płaszczyk! Miałam kiedyś podobny :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny zestaw :) Bardzo podoba mi się krój oraz kolor płaszcza :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Te buty - piękna sprawa! Płaszczyk oczywiście również :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne buty! No i płaszczyk oczywiście również :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo pięknie wygląda Pani płaszcz :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Patryk

    OdpowiedzUsuń
  27. Ładnie wyglądasz :) Śliczny płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Płaszczyk najlepszy :) kolor idealny...

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny, klasyczny zestaw! W takich kolorach każdy się dobrze odnajduje :)) i za to je lubię! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  30. ładny klasyk a połączony z nutą ekstrawagancji w tym zestawie:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ostatnio zastanawiam się nad tą torebką, ale innym kolorem :) Kochana, warto w nią zainwestować ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja swoją mam już ponad 2,5 roku i zamawiałam ją na net-a-porter, bo wtedy jeszcze nie była dostępna na żadnej polskiej stronie. Teraz pewnie zdecydowałabym się już na inny model i markę. Mimo tego, trzyma się dobrze, jakość jest świetna a krój dość uniwersalny, pasuje do wielu rzeczy, więc jeśli jesteś w 100% przekonana co do jej wyglądu, to myślę, że zakup jest dobrym pomysłem :)

      Usuń
  32. Bardzo piękny ten płaszczyk. Jesteś bardzo zgrabna! Idealnie na Tobie leży :)
    Dziękuje za odwiedziny u mnie :) zostaję tu na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczny, klasyczny płaszcz :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękny kolor i fason tego płaszcza.

    OdpowiedzUsuń
  35. Spodnie z wysokim stanem i krótki top do tego wygląda super zwłaszcza na takiej idealnej figurze.

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajnie skomponowana stylizacja. Wyglądasz fantastycznie.
    :*

    OdpowiedzUsuń