czwartek, 27 września 2018

PINK LEOPARD | LEATHER

Kiedy późne lato zmienia się w późną jesień i sandały momentalnie przechodzą w botki, w dodatku okazuje się, że nie zasypiam już bez grubych zakolanówek, a jeszcze chwila i dojdą do nich równie grube rękawiczki, coś ewidentnie jest nie tak. Ej pogodo! Przecież mamy dopiero wrzesień, ledwo zaczęła się kalendarzowa jesień! 
Podczas robienia tych kilku zdjęć jeszcze towarzyszył mi uśmiech na twarzy, bo jeszcze było słońce, natomiast obecny stan aury to raczej powód do rozmów z grobową miną. Na zdjęciach towarzyszyła mi też różowa pantera, którą fajnie kontrastuje ciężka czarna skóra. Motyw zwierzęcy skutecznie mnie ostatnio prześladuje. Akurat bluzka już chwilę gości w mojej szafie, ale w sklepach jest teraz wszystko z tym motywem i zupełnie nikogo nie dziwi widok czerwonych cygaretek w panterkę na witrynie. Żeby tego było mało, sama po takie spodnie ostatnio sięgnęłam i wytrwale zabrałam je do przymierzalni, bo nie mogłam uwierzyć, że taki krój, deseń i kolor mogą się szczęśliwie skończyć i powiem szczerze - tym razem się nie pomyliłam :). Zwierzęce spodnie w żywym kolorze to zdecydowanie too much, ale bluzki, koszule, topy - tutaj można się przyjrzeć sprawie z bliska. 


bluzka | spódnica H&M | botki Solo Femme | torebka MK



21 komentarzy:

  1. spódnica super!!! zakochałam się ostatnio w skórkowych kieckach :D:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Beautiful outfit, stunning look!!! Well done! 10/10

    OdpowiedzUsuń
  3. Beautiful pictures !
    I really like your blog !
    Good continuation

    OdpowiedzUsuń
  4. woooow wyglądasz zabójczo! i chce tą spódnicę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie i jak kobieco!! *__*

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna stylizacja, idealna i do pracy i na imprezę!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. co za figura! <3 ślicznie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. To jedna z lepszych stylizacji, jakie ostatnio widziałam. Wyglądasz zjawiskowo, a figury można Ci pozazdrościć!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz świetną figurę podoba mi się spódnica

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podoba Twój look, szczególnie botki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja! Co prawda motyw zwierzęcy do mnie nie przemawia, ale pasuje do skórzanych dodatków! MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale pięknie wyglądasz! Super stylizacja!
    https://freshisyummy.blogspot.com/2018/09/jacob-takes-marocco-2-let-you-love-me.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale świetna stylizacja! Pogoda zdecydowanie teraz jest na minus. Za szybko zrobiło się zimno :(
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  14. Kurczę, muszę przyznać, że trochę boję się tej jesieni i królującego w tym sezonie motywu panterkowego, bo wszystkie "wielkie jego znawczynie" zaczną wychodzić na ulice, a to może być straszne :O

    W tym wydaniu ją kupuję, bo wygląda na prawdę klasycznie i nie infantylnie, a jak wiadomo z panterrą łatwo przesadzić :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny look! panterka w tym sezonie to must have ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super spódnica:) wyglądasz pięknie!

    OdpowiedzUsuń