niedziela, 9 września 2018

WHITE TOTAL LOOK | GOODBYE SUMMER

Gdy patrzę na te zdjęcia, zrobione kilka tygodni temu, myślę jedno: żegnaj, lato. Nie wiem jak to się stało, że mamy już wrzesień i kompletnie nie mogę się przestawić na nowy, jesienny tryb. Jedno jest pewne. Biel zawładnęła moją letnią garderobą, a teraz w większości musi czekać gdzieś w kącie szafy na swoje lepsze czasy. Nie wszystkie kolory dobrze noszą się w wersji total, ale biel i czerń na pewno tak. Teraz ewidentnie trzeba będzie przywitać godnie czerń, a beztroskie sandałki zamienić na zobowiązujące (do zimna) botki. 

Tego lata sporo się działo, ślub, podróż poślubna i masa innych ważnych rzeczy, a w tym wszystkim coraz więcej kosmetycznych testów. Ostatni wpis z pielęgnacją koreańską sporo się zdezaktualizował  i może hmm, warto byłoby coś odświeżyć? Ostatnio kilka z Was pisało do mnie w sprawie kosmetyków The Ordinary, o których pisałam też już jakiś czas temu. Z drugiej strony czas mocno ogranicza moją aktywność tutaj...

Początek jesieni to też czas wielkich powrotów seriali, a moje nie-przystosowanie się do po-letniej rzeczywistości skutkuje zaległościami w nowym sezonie Suits. Jakie jeszcze fajne seriale teraz się zaczynają? :)



Nie mam pojęcia dlaczego lubię kucać :D

top allego | szorty H&M | sandały Bershka | torebka Zara

25 komentarzy:

  1. Ech, no tak, lato już za nami... a co do seriali, to nie jestem na bieżąco, więc nie pomogę;)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnie zdjęcie wyszło wspaniale. ;) Ja w temacie seriali ostatnio nie siedzę, wolę obejrzeć film, bo jak wciągnę się w serial to potem muszę oglądać i oglądać kolejne odcinki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz! Mi nadal trudno przestawić się na ten tryb, ale myślę, że niedługo to się unormuje :D

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się Twój blog. Pasuje Ci kolor biały no i te spodnie same w sobie są bardzo ładne.
    Pozdrawiam
    https://www.monabednarska.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Biały pasuje ci do opalenizny! Ślicznie wyglądasz, ja jednak nie miałam takich zabieganych wakacji ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Pogoda w tym roku we wrześniu piękna :-) Ładnie Ci w białym kolorze :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też nie wierzę, że już mamy wrzesień. Dobrze, że przynajmniej pogoda nas rozpieszcza i letnie temperatury nas nie opuszczają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. To miałaś bardzo udane lato :) Wszystkiego dobrego życzę ^^ Pozdrawiam, dodaję Twój blog do obserwowanych ! Zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy zestaw, który w cudowny sposób podkreśla Twoją zgrabną sylwetkę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna torebka, super zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. It's impressive that you are getting ideas from
    this article as well as from our discussion made at this place.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna bluzka, podoba mi się kolorystyka outfitu! Też oglądałam Suits i bardzo podobał mi się ten serial! MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  14. Lato i wakacje wręcz przeleciały mi przez palce, więc jest mi strasznie przykro, że tak szybko się skończyły. Ale jesień i zima szybko zlecą, a wiosna to prawie jak lato.

    http://sar-shy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń