czwartek, 11 października 2018

AUTUMN STYLE | FALL LOOK

Jesień w pełni zawitała do Rzeszowa i do mojego życia. Mgliste poranki podczas spaceru z psem, ciemne popołudnia i ten wszechobecny ziąb (!). W takich sytuacjach na całe szczęście z pomocą przychodzi ona. Pyszna, gorąca, pachnąca imbirem i chili: zupa dyniowa, czyli królowa jesiennego talerza. Dosłowna wybawicielka z jesiennej chandry. Całe szczęście są też jeszcze botki za kolano, które już sobie czekają na weekend w szafie, militarne marynarki i ciepłe swetry. A poza tym świece w dużym zapasie i najlepiej waniliowe, czyli idealne na długie wieczory, tak samo jak dobre książki i magazyny (nowe wydanie Harper’s Bazaar US z Julią Roberts na okładce to istna magia!). No i piątek, szczególnie w tym tygodniu wyczekiwany i dokładnie z myślą o nim powstało ostatnie zdjęcie. Światło w październiku zmienia się co 3 minuty i o ile migocząc promyki mają swój urok na żywo, w obiektywie wychodzą trochę kapryśnie. Tym razem w roli głównej moja stara sukienka, która wpisuje się w wszechobecny motyw zwierzęcy, a ewidentnie mi się on ostatnio udzielił. Długi rękaw w krótkich sukienkach od zawsze do mnie przemawiał, swoją praktycznością, wygodą i kompletnym brakiem potrzeby dodatkowych warstw, przebija wszystkie inne opcje. 



Sukienka SheIn | botki Solo Femme | torebka Mohito

21 komentarzy:

  1. Buty fajnie dopełniają całość... podoba mi się ta stylizacja!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna sukienka! Bardzo mi się podoba

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili
    Miłego weekendu, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana wyglądasz super, tak niesamowicie dziewczęco i uroczo. Podoba mi się wszystko, lubię takie stylizacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię takie stylizacje :) I masz przepiękne włosy!
    Pozdrawiam,
    mariette-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. super look! <3
    wyglądasz idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz! Moje serce skradły botki, są po prostu idealne <3

    Pozdrawiam :*
    www.nataliasiejka.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienka jest naprawdę świetna ^^ Super zdjęcia!
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale jesteś fotogeniczna, aparat Cię kocha :)
    Przepięknie wyglądasz, urocza sukienka!
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  9. Na szczęście puki co mamy ciepłą jesień. Super wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana wyglądasz cudownie <3
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądasz ta stylizacja kojarzy mi się z wiosną:)

    Buziaki:*
    Nowy post -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękna jest ta sukienka, cudownie w niej wyglądasz! *.*

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna sukienka i nogi do nieba :)
    Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam takie stylizacje, a sukienka jest prześliczna!

    OdpowiedzUsuń