sobota, 3 lutego 2018

FAUX FUR & PEARL BOOTS | FUTERKO I BOTKI Z PERŁAMI

System grzewczy podczas nowo narodzonej zimy to podstawa. Sztuczne futerko wie to najlepiej i działa. Nie jestem pewna ile razy już zachwalałam ten rodzaj okrycia wierzchniego, ale ta liczba mogła pójść już w setki. A to wciąż za mało. Otulające ciepło naprawdę jest w stanie wynagrodzić nagły nawrót zimy, a już zwłaszcza, gdy podczas jednego dnia w południe mamy przedwiośnie, a wieczorem już Syberię. Co prawda mamy luty, co jasno wskazuje, że tego typu zdarzenia nie powinny może aż tak mocno dziwić, ale cóż poradzić człowiekowi (mi), który oczyma wyobraźni już widział słoneczne wakacje, a wyglądając przez okno widzi lodowe sople? Life happens. Zima się zaczyna, a wyprzedaże kończą, za co pewnie wdzięczny jest w tej chwili nie jeden portfel. Buty ze zdjęć były moim prawdziwym świętym grallem tegorocznych przecen. Tygodniami dosłownie przeszukiwałam każdą możliwą Zarę online, aż udało mi się trafić w końcu na swój rozmiar, no i tak o to goszczą na moich stopach notorycznie. Nie wiem jak Wy, ale ja w tym roku starałam się nie dać się zwariować na wyprzedażach i chyba całkiem nieźle mi to wyszło, bo od ostatnio zachwalanej (a na dzisiejszych zdjęciach wciąż noszonej) jedwabnej apaszki, skórzane botki z perłami są jedynymi rzeczami, obok których nie mogłam przejść obojętnie. A jak tam Wasz wyprzedażowy bilans? 



futerko H&M | top, spodnie, botki Zara | apaszka Ralph Lauren | torebka DKNY

32 komentarze:

  1. you look fantastic :D I'm in love with your booties!

    NEW DECOR POST | I’M IN LOVE WITH BOHO RUSTIC :O OMG, FIND ESSENTIALS!
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że udało Ci się zdobyć wymarzone buty. :) Ja też starałam się nie dać ponieść wyprzedażom. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wyprzedaże omijam raczej szerokim łukiem. Jak już coś na nich upoluję to tylko to co jest mi bardzo potrzebne.. Za oszczędna jestem :P

    OdpowiedzUsuń
  4. You look amazing!! I love that boots.
    Follow for follow ? Please let me know on my blog.
    https://clickbystyle.blogspot.in/

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam futerka, każdy kolor i długość, a buty zwracają uwagę, są cudne Adriana Style

    OdpowiedzUsuń
  6. fantastycznie wyglądasz:) świetne masz futerko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wyglądasz! 😊

    Zapraszam do siebie https://gabrielamalek.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdybym była blogerką modową to też wiele razy wysuwałabym na pierwszy plan takie okrycia zimowe. Są ciepłe, ale przecież dzięki ich sztuczności nie wspieramy okrucieństwa wobec zwierząt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne :) Dlatego warto je nosić z uwagi na ciepło, nie tylko modę :)

      Usuń
  9. Futerko jest śliczne
    😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne futerkoooo <3
    Serdecznie zapraszam na nowy post na moim blogu: https://migliorevita.blogspot.com/2018/02/ramiaczka-od-lovees.html :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne to futerko- marzenie niejeden dziewczyny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Buty wyglądają bardzo fajnie ❤
    Pozdrawiam cieplutko
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się moda na perełki teraz wszędzie naszywane :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna stylizacja! Podoba mi się torebka :)
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna stylizacja ;) ale twoje włosy ochhh nie mogę przestać patrzeć. Cudoooo❤

    Pozdrawiam i zapraszam do Siebie

    OdpowiedzUsuń
  16. Loving the boots dear!
    https://sepatuholig.blogspot.com
    IG @grace_njio

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie wyglądasz ;) Futerko mi się podoba ;)

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak są takie piękne zdjęcia to aż chętniej się ogląda posty! :) super stylizacja :) a ty mogłabyś zostać modelką! :)
    www.divoces.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo kobieca stylizacja! uwielbiam nosić futerka zimą ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. fabulous style dear love these combination..

    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    OdpowiedzUsuń
  21. Oczywiście wpadła mi w oko torebka ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajne ubrania :) Super w nich wyglądasz :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Patryk

    OdpowiedzUsuń
  23. A ja chociaż wiem, że futerko to dobra forma okrycia i świetnie sobie radzi z zimnem tak nie jestem przekonana. Raz że źle bym się w nim czuła - zazwyczaj wole kurtki i płaszcze. Tak dwa wiem, że świetnie pasuję do wielu stylizacji.. mimo wszystko punkt pierwszy wygrywa

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna stylizacja, szczególnie futerko i buty, całość wygląda bardzo ładnie, masz piękne włosy. Pozdrawiam, obserwuję i zapraszam na mojego bloga :)
    claudeeen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń