środa, 8 sierpnia 2018

COUNTRYSIDE | SUMMER LOOK OF THE DAY

Cisza i spokój. Niebo i ziemia. I letnie sielsko-swojskie klimaty. Ten kto narzeka na temperaturę, powinien natychmiast przypomnieć sobie ciemno-zimne siedem miesięcy, które nadchodzą. Sierpień zawsze napawał mnie do refleksji, że lato się kończy, a taka myśl napawa mnie niepokojem. Zwłaszcza, że to lato zaliczam do najbardziej intensywnych w swoim życiu. Ślub, podróż poślubna, POWRÓT z podróży poślubnej... jeszcze do siebie nie doszłam. Miejsce jak to, to idealna odskocznia od codziennych emocji. I właśnie tu liczy się wygoda, dlatego jeans, dlatego crop top i dlatego sandałki. No i mała plecionka, coś, na co choruję tego lata. Ta tutaj pomieści najważniejsze rzeczy, w tym wspomnienia z niesamowitego Santorini, z którego przyjechała i do którego obie chętnie byśmy wróciły. 



crop top Zara | spódnica H&M 


22 komentarze:

  1. Piękna wakacyjna stylizacja. :) W sam raz na upały. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale masz figurę. Świetne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna stylizacja choć ja mało co chodzę w jeansowych spódnicach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ta spódnica jest boska! a Ty masz cudowną figurę - tylko pozazdrościć :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne włosy, super stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyglądasz i masz bardzo ładne włosy *.* też miałam kiedyś bardzo podobne, ale ścięłam na krótko i bardzo żałuję :/

    OdpowiedzUsuń
  7. ale masz piękne włosy! fajnie wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiejsko sielsko anielsko... lubię takie klimaty:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz w tej wakacyjnej stylizacji, bardzo podoba mi się Twoja bluzeczka :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny taki wakacyjny outfit :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie wyglądasz ! Spódniczka bardzo mi się podoba ;*
    Pozdrawiam ;*
    https://zuzove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny look piękne krajobrazy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale super klimat! Uwielbiam zdjęcia na łonie natury :))

    MERI WILD BLOG

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudny zestaw, a do tego masz przepiękne włosy!

    https://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. podobają mi się te falbanki na topie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie wyglądasz. Zaprasza cię do mnie :)

    OdpowiedzUsuń