poniedziałek, 17 grudnia 2018

PINK FAUX FUR LOOK | CHRISTMAS IS COMING

Różowo-brzoskwiniowe zachody słońca i sztuczne futerka w tym samym kolorze, co może być lepszego zimową porą, kiedy oczekuje się na święta? Na pewno nie mój aktualny stan oczekiwania, czyli angina, koc, tona chusteczek i z jasnych stron sytuacji: całodzienne seanse Przyjaciół. Grudzień wygląda coraz lepiej, świąteczne piosenki słychać z każdego możliwego głośnika, a ulice - kiedy jeszcze po nich chodziłam, błyszczały mnóstwem światełek, które osobiście kocham. No i one, mój nieodłączny zimowy towarzysz - sztuczne futerka. Mam już kilka kolorów, ale szczerze mówiąc, ciągle mi mało, bo absolutnie nic, (chociaż puchówka całkiem nieźle się sprawuje), nie dorównuje im wszystkim co w sobie mają, czyli urokiem, ciepłem i tym, że odmieniają każdy strój na lepszy.


Futerko SheIn, | golf Bik Bok | spodnie Cubus | buty i torebka Zara

12 komentarzy:

  1. Taka stylizacja bardzo spodoba się mojej siostrze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne futerko. Ślicznie w nim wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, fantastic blog layout! How long have you been blogging for?
    you make blogging look easy. The overall look of your site is excellent, as well
    as the content!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, amazing blog layout! How long have you been blogging for?
    you make blogging look easy. The entire look of your website is wonderful, let alone the content!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz rewelacyjnie, całość bardzo fajnie wygląda! Futerko jest rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepięknie prezentuje się futerko

    OdpowiedzUsuń
  7. I love it whenever people come together and share views.
    Great website, continue the good work!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pretty great post. I just stumbled upon your blog and wished to
    mention that I have really loved browsing your blog posts.
    In any case I will be subscribing for your feed and I'm hoping you
    write once more soon!

    OdpowiedzUsuń
  9. Hi there, I enjoy reading through your post.
    I like to write a little comment to support you.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne futerko! :)

    zarumienionaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne połączenie i idealnie dobrane światło do zdjęć :)

    Pozdrawiam :) FITMADIC

    OdpowiedzUsuń