środa, 30 stycznia 2019

WINTER LOOK | ZIMA W BERECIE

     W życiu bym nie pomyślała, że kiedykolwiek spodoba mi się beret i to na tyle, żeby go nosić na własnej głowie. Akurat to nakrycie głowy zawsze miało dla mnie w sobie śmiesznego. Aż tu nagle, od jakiegoś czasu beret dosłownie za mną chodził, wyskakując wręcz z lodówki. Przypominał o sobie na każdym kroku, będąc stałym bywalcem magazynów i fotografii, które przykuwały moją uwagę. Długo się zapierałam, aż tu proszę - sama noszę beret i muszę przyznać, że okazuje się, że może wyglądać na mnie znośnie (mam nadzieję) a dodatkowo jest praktyczny, bo jednak zima to zima i nie umiem udawać, że mamy wiosnę. Cienkie kurteczki, spódniczki, brak rękawic o tej porze roku to naprawdę nie dla mnie, bo po prostu prze-mar-zam doszczętnie. 

     Ostatnimi czasy jakoś odseparowałam się od wirtualnego świata i nie da się ukryć, że coraz rzadziej się tu udzielam. Jakoś częściej (i szybciej) wszystko odbywa się na Instagramie, aczkolwiek coraz częściej podziwiam świat rodem z Przyjacioł bez całej tej wirtualnej gonitwy za idealnie wykreowanym światem. Tak czy inaczej, zima trwa w najlepsze dlatego beret i nowe kozaki to najlepsze co mi się ostatnio ubraniowo trafiło. 



płaszcz i buty Zara | beret Stradivarius

19 komentarzy:

  1. Ślicznie wyglądasz ;*
    super look
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. You look beautiful! I like your hat. 8)

    Greetings: Ruut

    https://www.etsy.com/shop/RootsByRuut

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna stylizacja

    Zapraszam do siebie na dawkę nowych zdjęć
    Miłego dnia, xx Bambi 👄

    OdpowiedzUsuń
  4. Oh very gorgeous style darling
    Great photos
    xx

    OdpowiedzUsuń
  5. I could not resist commenting. Well written!

    OdpowiedzUsuń
  6. Hi, just wanted to mention, I loved this blog post. It was funny.
    Keep on posting!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyglądasz, beret bardzo Ci pasuje. W ogóle cały strój bardzo mi się podoba. :) Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten beret ma świetny kolor! Cudownie w nim wyglądasz kochana :)

    Buziaki :*
    www.nataliasiejka.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne, klimatyczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja. Wyglądasz rewelacyjnie 🌹
    https://jmzphotography.eu

    OdpowiedzUsuń
  11. Co za genialny look! :) MEGA!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie Ci w berecie. :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, awesome blog layout! How long have you been blogging for?
    you made blogging look easy. The overall look of your site is fantastic, let alone the content!

    OdpowiedzUsuń
  14. Stylizacja cudowna, a mi się bardzo podobają Twoje włosy :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Płaszczyk cudny i z długimi kozaczkami super

    OdpowiedzUsuń
  16. Beret pięknie podkreśla stylizacje, sama przyznam, że nie mam tej części garderoby. Choć ta stylizacja mnie do niego przekonuje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Prawdziwa elegancja, piekne kozaki, zabrakło tylko skórzanych rękawiczek.

    OdpowiedzUsuń